Тренинг Intel10.2

Модуль11

У цьому, завершальному, модулі ми з колегами продемонстрували власні Портфоліо, підвели загальний підсумок оцінювання тренінгу Intel10 «Навчання для майбутнього».
Роботою в цілому всі були задоволені. Кожен день ми відкривали для себе щось нове і цікаве.

Модуль10

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання

Модуль9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки, щодо планування роботи, ролі диференціації.
Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних.А саме:Вчитель уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи;В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру.

Модуль8

Цей модуль допоміг мені ще раз усвідомити можливість роботи в малих групах/парах та важливість використання Інтернету при створенні проекту.Корисно частіше бувати на місті своїх учнів :)) Самий цікавий момент - це об'єднання в групи,гра в різноманітні ігри. Як розкривається кожний у цей час!!! Можна це застосовувати постійно у себе на уроках. Поділилися прикладами учнівських робіт. Проаналізували те, як учні самі можуть проводити оцінювання.З цього приводу доопрацювали плани оцінювання, створили форми для підсумкового оцінювання. Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт.


Модуль7

У цьому модулі ми дізналися як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
- ми поділилися ідеями про те, як можна використати інтернет у навчанні учнів;
- створили приклад учнівської презентації, публікації та блогу;
- внесли зміни до свого плану вивчення теми;
- осмислили те, що ми вже вивчили

Модуль 6.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів, щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
1) обговорив з колегами, як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
2) запланувала, як я буду використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів;
3) записала, як буду використовувати комп'ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Зробила для себе записи як створювати з певної теми блоги та опитувальники в інтернеті, як спонукати дітей до обговорення тем та питань за допомогою миттєвих повідомлень та голосової пошти.



Модуль5

Дізналася для себе як краще оцінювати роботу учнів в малих групах. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів

Модуль 4. 

 Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті , а саме залучати учнів до процесу оцінювання, використовувати різні стратегії оцінювання, заохочувати до самоспрямування у навчані через створення презентацій, особистих блогів.


Модуль 3.

  Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме як дослідницькі проекти будують зв'язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. Співпраця у малих групах дає змогу ефективного спілкування та вирішення проблем та демонстрація власних знань у цільовій аудиторії



МОДУЛЬ 2

 Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги методу проектів у навчальному процесі, а саме він зосереджує краще сприйняття нового матеріалу за допомогою презентацій, наочності. Учні із задоволенням працюють на уроках із використанням ІКТ та самі намагаються створювати цікаві та нестандартні проекти.



МОДУЛЬ 1

 Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме : я створила власний блог, займалася його дизайном. Також створила персональну вікі-сторінку. Переглянула матеріали на інших сайтах. Я вважаю що набуті навички мені знадобляться. Початок вдалий. Моє враження від першого модуля цілком приємне.

Комментариев нет:

Отправить комментарий